Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti AI Kurzy s.r.o.

1. Obecná ustanovení

1.1 Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") obchodní společnosti AI Kurzy s.r.o., se sídlem Zahradní 2004/46d, 792 01 Bruntál, identifikační číslo: 08751579, (dále jen „poskytovatel") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě obchodní smlouvy (dále jen „smlouva") uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „objednatel").

1.2 Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je obchodní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem, při kterém poskytovatel poskytuje za úplatu službu objednateli. Tato služba je určena veřejnou nabídkou poskytovatele prostřednictvím internetového portálu nebo na základě konkrétní nabídky učiněné poskytovatelem objednateli.

1.3 Webová prezentace

Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové prezentace poskytovatele umístěné na adrese www.aikurzy.cz, případně na dalších stránkách poskytovatele, na které je přístup prostřednictvím této stránky – např. jazykové verze, affiliate partneři a další (dále jen „webové stránky").

1.4 Obecná ustanovení

  • Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání v smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  • Ustanovení obchodních podmínek je nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a jsou platné v České republice, podle českého práva. Rozhodování případných sporů řeší místně příslušné soudy.
  • Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

1.5 Práva a povinnosti

  • Objednatel není oprávněn měnit nebo jakkoli upravovat obsah webových stránek poskytovatele, využívat obrázky nebo loga poskytovatele bez jeho předchozího písemného souhlasu.
  • Zástupce objednatele nebo jím pověřená osoba k přijetí služby (typicky zaměstnanec, účastník), tj. osoba, která fakticky konzumuje služby poskytovatele (dále jen „účastník") je poskytovatelem vnímána jako osoba oprávněná k přijetí takových služeb.

1.6 Objednávky a rezervace

  • Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam služeb nabízených poskytovatelem. Obsah, struktura a harmonogram kurzu nejsou závazné a mohou se měnit s ohledem na akreditační pravidla a nařízení.
  • Nabídka a ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní.
  • Objednatel objednává produkty poskytovatele prostřednictvím rezervačního systému, který je součástí webových stránek poskytovatele.

2. Cena a platební podmínky

2.1 Způsob úhrady

Cena za poskytovatelem poskytnuté produkty a služby stanovenou dle uzavřené smlouvy (dále jen „cena") může objednatel uhradit poskytovateli následujícím způsobem:

  • Převodem na účet č. 123-978020277/0100, vedený u společnosti AI Kurzy (dále jen „účet poskytovatele")

2.2 Platební podmínky

  • V případě bezhotovostní platby je objednatel povinen uhradit cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby.
  • Úhrada ceny se realizuje na základě faktury – daňového dokladu a musí proběhnout ve splatnosti tohoto dokladu.
  • Případné individuální slevy nelze kombinovat s veřejně nabízenými slevami.

3. Pořádání, změna či zrušení akce

3.1 Závaznost přihlášek

Potvrzené přihlášky jsou závazné. Objednávka je považována za potvrzenou v momentě jejího písemného, e-mailového nebo telefonického potvrzení ze strany poskytovatele, spolu s organizačními informacemi.

3.2 Zrušení akce

Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit akci v následujících případech:

  • Nejpozději 7 dní před konáním akce není-li akce naplněná potřebným množstvím účastníků
  • Z důvodu onemocnění lektora či jiných závažných překážek
  • Při výskytu jiné překážky (havárie v místě konání, vyšší moc apod.)

3.3 Postup při zrušení

  • Poskytovatel se zavazuje oznámit zrušení bez zbytečného odkladu
  • Zákazníkovi bude nabídnut náhradní termín
  • Pokud zákazník náhradní termín neodmítne do 2 pracovních dnů, považuje se za přijatý

3.4 Storno podmínky

Poplatky za změnu termínu:

  • Změna termínu více než 10 pracovních dní před akcí: zdarma
  • 7-9 pracovních dní před akcí: 20% z ceny kurzu
  • 6 a méně pracovních dní: účelně vynaložené náklady

4. Další práva a povinnosti

4.1 Osobní údaje

  • Objednatel je povinen uvádět správné a pravdivé osobní údaje
  • Změny v osobních údajích je nutné bez odkladu oznámit

4.2 Webové rozhraní

  • Objednatel nesmí narušovat provoz webového rozhraní
  • Stránky lze užívat pouze v souladu s jejich určením

5. Ochrana osobních údajů

5.1 Zpracování údajů

Ochrana osobních údajů se řídí:

  • Zákonem č. 110/2019 Sb.
  • Nařízením EU 2016/679 (GDPR)

5.2 Rozsah zpracování

Zpracovávané údaje zahrnují:

  • Identifikační údaje
  • Kontaktní údaje
  • Údaje o kurzech a certifikacích
  • Informace o interakcích s webem

5.3 Doba uchování

  • Údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou dle zákona
  • Minimálně po dobu uchování účetních dokladů dle zákona č. 563/1991 Sb.
Logo Enter na pozadí

Račte vstoupit do světa umělé inteligence.
Nemusíte klepat. Stačí kliknout.

MÁTE DOTAZ?

info@enterai.cz

+420 608 969 263

ZŮSTAŇTE V OBRAZE

Ikona Instagramu
Pozadí: Přidej se k týmu
Hledáme lektory AI!

Jste lektor/ka a chcete školit umělou inteligenci? Nechte nám na sebe kontakt, domluvíme spolupráci.

Pozadí: Odměníme vás
AI konzultant wanted

Máte zkušenosti s B2B a rádi byste obchodovali jeden z nejžádanějších produktů na trhu? Přidejte se do týmu Enter AI.

© AI Enter s.r.o., Zahradní 2004/46d, 792 01 Bruntál. ICO: 19086652. DIČ: CZ19086652. Vytvořili Escalate & KOŽUCH & Jiří Čechal